Blog Listem

15 Temmuz 2015 Çarşamba

AXAPTA - InventDimExistsJoin makrosuyla InventDim tablosuyla esnek join

 InventDim tablosuyla esnek joinler yapmak için fazla kasmanıza gerek bırakmayan bir makro var:

InventDimParm       dimParm;
InventDim           dimValues,dimJoin;
;
...
//Join where ile kullanacağımız alanları dolduruyoruz
 dimvalues.wMSLocationId = inventdim.wMSLocationId;
    if (inventdim.InventSiteId)
        dimvalues.InventSiteId = inventdim.InventSiteId;
    if (inventdim.configId)
        dimvalues.configId = inventdim.configId;
 //
InventDimParm bu alanlara göre ayarlanacak
    dimparm.initFromInventDim(dimValues);

    while select lclInventSum
        where lclInventSum.ItemId == itemId && leftQty > 0
              #InventDimExistsJoin(lclInventSum.InventDimId,dimJoin,dimValues,dimParm)



İlk parametre join yapılan tablonun ilgili InventDimId alanı, ikinci parametre InventDim tablosunun tanımlanan adı, Üçüncü paremetre ile değerler gidiyor. Dördüncü paremetre de parametre tablosu. Bu tablonun değişik kullanımları da mevcut.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder